April 22, 2009

KeNaNgaN di BaNGkOk JuLai 2008 (HeRbAliFE eXtRAvAgAnzA)

Hehehe... Since aku baru je ada blog nie, maka baru la dapat aku uploadkan gambar-gambar masa aku attend Extravaganza Herbalife kat Bangkok pada Julai 2009... FYI pegi Bangkok nie aku guna duit untung biznez Herbalife nie... Alhamdulillah dpt gak aku jejakkan kaki ke bumi asing nie... Nasib baik time pegi tu xde riot kat Bangkok.... Everything went very well...
Pix yang first nie pix tut tut or toot toot (vehicle bermotor kat Bangkok)... Kelaka gak naik menda alah nie... Tambang agak murah tapi kalau time dia nak cilok or korner baring korang kena la berpaut pada palang yang ada.. Kalau x, alamat tertinggal la korang kat tengah jalan raya.. Hehehe....
Antara bangunan-bangunan sekitar Bangkok... Aku ngan team x sempat la jalan2 sgt sebab pegi pun niat utama utk hadir event Extravaganza yang gilang-gemilang tu... FYI Extravaganza nie adalah event di mana distributor2 Herbalife di seluruh Asia Pacific dapat berkongsi cerita dan hasil biznez nie.... Mmg time attend Extravaganza nie tetiba jer semangat terus naik to the highest level tapi pas balik Malaysia terus down sket demik sket... (Aku wat Herbalife sgt2 part time so the rest of my time aku spend kat keje kat office).

Ini la suasana dalam Hall yang happening... Betapa ramainya org time nie... X silap aku Extravaganza yang aku attend nie penyertaan dia dalam berpuluh ribu orang gak rasanya....
Pas kuar dari Hall tu masing-masing muka kelat... Ngantuk wooo ceramah2 tu.. Hehehe... Aku, Emy, Along ngan Hubby Along.. Yang dpn tu Kak Mazlina...
Aku, Emy ngan Naem sempat pi jalan2 kat Jatuchak Plaza.... Best woo kat sini.. Tapi muka masing2 dh penat dlm pix nie.. Hehehe...
Time nie kitorang baru sampai Bangkok nyer Airport (apa ke nama Airport nie ntah)... Muka masing-masing ngantuk tapi ttp excited sbb dh sampai sini....

Aku dgn bangganya terus memakai beg Lowe Alpine yang aku beli time shopping... Best woo beg nie... Harga less than 1000 baht (RM100)... Hehehe...
Team kitorang bergambar kat depan Hotel sebelum pi Hall di mana Extravaganza berlangsung... Masing-masing tunjuk cap jempol (thumbs up kata org jawa) heheheh....
"The boy is mine" kata aku pada Emy... Emy pun kata "He's mine lah!!!" Dua-dua perasan posing di sisi Beckham...
Masing-masing berangan nak jadik female soccer player... Hehehe....
Manis2 gadis tukang urut Thai.. Hehehe... Aku tukang amik gambo jer, gambo kaki aku xde dlm pix nie.. Hehehe....
Dgn bangganya mengibarkan Jalur Gemilang di luar Hall tu...
Gambo ngan Along ngan Naem kat depan Hotel yang kitorang check in... Apa ke nama dia ntah Hotel tu.. Hehehe..
Ewah! Bergaya la tu kononnya aku di dpn sign board Kompleks Pratunam Centre....
Aku, Emy ngan Naem bergaya sakan dgn spek mata belalang masing2 di sisi Tut Tut... Sedondon lak baju aku ngan kaler Tut Tut tu.. Hehehe.. Along menyorok belakang aku.. Nape ntah.. Hehehe...

Kemain lagi aku silang kaki berposing kat depan nama-nama distributor yang qualify jadi World Team Member... Nama aku xde.. Aku baru je jadi Supervisor time nie... Sampai skang pun masih x jadi World Team lagi.. Huhuhu sedih.....
Aku, Kak Maz, Kak Oja, Along ngan lain-lain tgh keterujaan....
Aku, Emy ngan Naem berposing sementara tunggu van dtg fetch kitorang ke Hall tu..
Ngan distributor Herbalife dari Taiwan rasanya nie... Hehehe...
Ngan distributor dari Indonesia....

Ngan distributor dari China dan Vietnam rasanya... Sila refer pada bendera masing2.. Hehehehe... Sebenarnya byk lagi pixs kat Bangkok tapi aku x larat nak upload..... Cukup la ekk utk aku kongsi citer kat sini....

1 comment: