April 25, 2009

HanG oUt wiTh AdEE a.k.a AkaK kEkWat

Tgn-tgn mungil yg mengaminkan bacaan doa makan.. hihihi... nie hanyalah part of the ordered menu... Adee a.k.a Akak Kekwat yang balik bercuti dari Hanoi bermurah hati membelanja kami kawan-kawan yang x berpeluang keje kat obersea macam dia.. Malam tu agak menyeramkan bagi aku sebab Adee order banyak makanan.. Maknanya aku selaku tokey Herbalife terpaksa mengorbankan dietku malam nie... Hihihi.. Xpe lah pasni aku bantai minum Tea Mix berliter-liter.. Hihihi.... Malam tu menu yang diorder adalah seperti berikut :
  • Nasi Putih
  • Tomyam Ayam & Daging
  • Tomyam Seafood
  • Sayur Kailan Goreng Ikan Masin
  • Sayur Kangkung Goreng Belacan
  • Sotong Goreng Tepung
  • Ikan Pari Bakar Bersambal
  • Ikan Jacket Bakar Bersambal
  • Telur Bungkus
  • Telur Dadar
  • Air pelbagai rasa (aku minum air suam jer... hehehe)
Thx Adee sebab belanja makan.. Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dipertemukan jodoh.... Hihihi....
Pas dinner aku, Adee ngan kawan2 yang lain (oopss lupa nak kenalkan diorang yang lain nie) plan nak main bowling bagi membakar kalori yang telah kami perolehi tadi... Selain aku ngan Adee, Ummi, Yang ngan Ena Cun pun ada gak... Happening sungguh moments nie.. Dah lama x jumpa la katakan... Aku keje kat KL, Ummi, Yang and Ena Cun keje kat Putrajaya, Adee lak kat Hanoi... Back to the story, unfortunately bowling centre tu dh penuh.. So utk melepaskan geram kami berposing2 je kat situ.. Hehehehe...
Hehehe masing-masing perasan cun... Heheheh.. Yang bestnya sumer kawan-kawan aku nie penah consume Herbalife... Adee lak katanya nak start ikut program balik... Teruja dia bila aku kata kalau amik shake taruk F3 boleh cantikkan kulit... Terus dia order 2 set.. Hehehe... Thx Adee!

Yang bangga sungguh dapat hadiah dari Adee.. Siap suh amik gambo lagi.. Heheh... FYI Yang pregnant 4 bulan... Patutlah berseri-seri... Hehehe... Tahniah Yang... Smg selamat melahirkan baby nanti... Amin... Adee lak tayang hp baru.. N series tuuuu... Hehehe....

Aku ngan Yang sedang mengunyah makanan tanpa disedari aksi kami telah dirakam secara curi oleh Ummi... Hampeh tul... Tengok tu aku makan sambil berkata di dalam hati "baper ribu kalori la yang aku makan malam nie... Xpe la jap lagi aku balun Tea Mix la..." Hehehe.... Xpe keranamu Adee aku terpaksa lupakan dietku malam nie... Ala bukan selalu ekk.....

Gambar berlima yang ditangkap oleh mamat pelayan restoran nie... Hehhee... Gegar je aku tengok... Xpelah btw thanx dik for taking the photo for us... To all my frens, thanks for the memories... I'm gonna miss these moments.... Love you.......... Semoga persahabatan yang terjalin sejak kita kat ITM Pahang 96-99 akan berkekalan hingga ke akhir hayat... Amin....

2 comments:

  1. hai acik farah..
    bravo bukak blog pulak..kembangkan bisnes anda di sini..hehehee..

    ReplyDelete
  2. ekekek pa...
    macih tau sudi jenguk kat sini... blog aku yang ala kadar nie pa....ko bila nak bersalin nie...

    ReplyDelete