April 18, 2009

HARI BERTEMU PELANGGAN



Kul 5 lebih subuh tadi bf aku kejutkan aku... Thx cyg sbb ada lagi di sisi kita.... Aku ada appointment ngan customer aku student MMU... Plan nak jumpa dia kat KL Central pagi nie dalam kul 11am... This girl dh amik Herbalife since January 2009, tapi cam x byk sgt progress... Dia ada order barang sket, SNP Strawberry 50gm + Protein Bar + IBP Bag... Aku travel pi KL Central naik LRT jer.. That girl amik ERL jer, so we gonna meet up kat situ jer... Senang...


Pagi tadi pas amik shake dlm kul 7.00am aku wat exercise sket... Berjurai-jurai la gak peluh aku... X sampai sejam rasanya... Memula cycling beskal yg statik tu pastu ekk okkk ekkk okkk ngan Strider yang aku beli kat Smartshop online.... Aku baru je beli Strider tu dlm beberapa bulan yang lepas (dlm tahun nie gak)... Setakat nie ada gak hasil yg aku dpt tapi kadang2 dtg angin malas tu aku x sentuh Strider tu.... Anyhow aku bertekad aku nak turunkan berat aku sampai ke ideal weight aku iaitu dlm range 50 - 55kg.. Yes, I know that i can do it! Caiyok2!

Dalam kul 11.10am aku sampai kat KL Central, that girl (Aisyah nama dia) dh tunggu depan Mc D... Dia teringin nak makan Mc D hari nie, so aku selaku her Personal Wellness Coach kononnya accompany dia utk tunaikan hajat dia... It's my treat today tapi aku dh warning dia jgn dok nak ngidam Mc D lagi pasnie... Once in a while leh la gak, cuma jangan selalu sgt amik fast food dalam bulan-bulan awal amik Herbalife.... Aisyah nak makan Mc D Fried Chicken yang set tu... Aku sebenarnya semalam dah makan Mc Value Mc Chicken semalam ngan budak-budak praktikal kat ofis aku tu... So ari nie dengan berat atinya aku order je Bubur Ayam Mc D yang small tu dan 4 pcs of Chicken Mc Nuggets... Air aku x order utk diriku, aku dh siap2 bawak bekal Tea Mix 700ml lagi tu.. ehehehe....



Lama gak lepak ngan Aisyah hari nie...Aku suggest kat dia suh dia amik once a day jer shake tu sebab dia dok hostel susah sket nak cari makanan berkhasiat utk dimakan time normal meal dia... so lebih baik dia amik once a day, leh jimat gak... Pas dia konvo aku suh dia start amik twice a day shake tu... Pas bung bang bung bang pasal Herbalife kitorang masuk lak bab percintaan... Ada la kongsi2 gak citer2 bab nie... Bf dia ensem gilerrrrrrrr... Kagum aku.... Pas abis mkn dan bung bang bung bang aku suh Aisyah isi borang application utk jadi member Herbalife... Aku just nak tolong dia dpt harga murah jer... Kesian, dia student lagi..... Dh siap2 sumer aku ngan dia beredar....

Pas balik dari KL Central aku menyinggah jap kat KLCC... Nak cari Soyfresh yang flavour Chocolate ngan Cappucino... Sedap giler bila dicampur bersama2 shake.. hihihihi... For those customers yg fat range diorang tinggi aku x suggest campur ngan soybeans or low fat milk... Pastu aku beli Drinho nyer Soybeans berperisa Jagung... Best wooo campur ngan F1 Vanilla or F1 Cappucino... Heaven! ihihihi.... Tapi aku campur 100ml jer soybeans drinks tu, lagi 15oml aku campur air sejuk dari peti ais... Yummy.... Aku siap amik gambar soybeans drinks tu.... Sila lah tatapi.....

No comments:

Post a Comment