April 20, 2009

Esok Harga Produk Herbalife Naik 7%


Macam biasa hari nie terpaksa abiskan 4-5 liter air coz rasanya ahad ari tu aku x dpt score air memandangkan aku kena attend kelas KPP untuk amik lesen... Tu ar dah tua-tua baru nak amik lesen, mmg nyampah sket... Nie ha hidangan aku sebelum my normal meal... Pagi tadi dlm kul 7.00 am ngan 11.00 am aku dh amik shake dh... Yang nie wajib diamik sebelum waktu leh makan petang kang... Aku gelar benda-benda nie 'The Tiga Serangkai"... Ihihihi...

Menu untuk semalam nyer normal meal : Sandwich Mim Alif Lam Sin.. hihihih... Ala-ala malas jer kan aku nyer meal petang nie... Intinya Tuna Chunks in Mineral Water with very very light of mayonese (nak gak mayonese tu) ngan lots of salads... Rasanya? Ala-ala x berapa nak sedap memandangkan ianya adalah healthy meal.. hihihi... Sedap x sedap terpaksa la telan gak...

Semalam bz giler, so langsung x sempat update blog.. Semalam aku asyik call Herbalife ofis tapi susah giler nak tembus line... Petang baru aku dpt wat phone in order, nak anta kat mama cyg ngan adik dia kat Penang... Aku order gak utk stock sendiri dan ada yang customer order... Nie lak stock yang aku order jumaat lepas (17/4/2009) baru sampai.. Aku mmg order phone in jer rasanya dh lama sgt aku x jejak ofis Herbalife tu... Yang penting barang dh sampai so aku xyah risau sgt.. Just nak tunggu stock yg aku order semalam jer... PV bulan nie dah dekat 2000 tapi rasanya x sempat kot nak score 2500 bulan nie... Bulan depan lagi la x sure sebab harga dah naik so aku x dpt nak agak market utk next month camner..... Xpelah ada rezeki, aku akan carry on ngan biz nie tapi kalau x, aku just consume utk diri sendiri jer.. Apa pun I really love HERBALIFE products!!!

No comments:

Post a Comment