April 17, 2009

AKU DAN DIRIKU..... (WHAT'S WRONG WITH ME?)

Lately aku dok surfing internet dok tgk blog Herbalife Independent Distributors yang buat biznez..... Apsal ekk aku malas nak wat benda-benda nie sedangkan benda nie leh tolong aku lajukan biznez aku yang makin merudum nie.... 22hb April 2009 nie Herbalife nak naik harga lak... Customers dah ada yang bising-bising dan ada gak yang give up...


Badan aku penat, otak aku pun penat la fikir pasal benda nie... Aku pun tengah byk probs skang nie... Mana nak uruskan pasal nak kawen...family... kerja... biznez etc... adoi... pening... Oleh sebab byk sangat probs skang nie aku ngan bf aku asyik gaduh jer... nyaris-nyaris jer nak break malam tadi... nak kawen nak guna duit banyak... maknanya aku kena start wat biznez gila-gila balik cam dulu... skang nie x penah sekali pun aku nyer PV cecah 2500.... aku just wat biznez bulan2 utk maintain annual PV jer... adoiiii tensennya.......

Tengok my ASB Accounts ada la duit sket untuk kawen... tu la rasanya mmg kena start balik buat biznez nie walaupun aku kadang-kadang penat nak layan customers yang degil, yang xmo ikut cakap, yg wat ikut suka diorang jer.... penat..... kadang-kadang rasa bersalah gak x dpt nak
monitor diorang especially time hiruk pikuk kat ofis.... Sorry to all my beloved customers!

Last week ngan this week aku dah 3 kali order via phone barang Herbalife... Stok sendiri ngan stok customers yang wat biznez.... For those yang beli dalam big amount aku kasi up to 42%... tapi skang dh x ramai yg sanggup nak invest byk2 utk biznez yang diorang x pasti nak wat... For me, macamana pun aku kena pandai manage accounts biznez pasnie... nasib baik bf aku sudi jadi share partner aku... Thx Cyg! I LOVE U SO DAMN MUCH!


OK lah pasnie aku nak all out wat biznez... Caiyok2!!! I know I can do it!

No comments:

Post a Comment