April 20, 2009

LeT's GeT StaRtED wIth HeRBALIFe ShApEwoRkS!

Formula 1 @ Nama Glamernya 'F1' : Yg Nie Flava Dutch Chocolate
Ada lagi 4 flava yang yummy-yummy
-Strawberry
-Cappucino
-Vanilla
-Tropical Fruit
Yg nie namanya Formula 3 @ nama glamernya F3
Nie nanti kita campur sekali ngan F1 dalam Shake

Yang Nie namanya Tea Mix Lemon & Hibiscus
This is my fave in Shapeworks
Can't live without it! (I mean can't live without drink this)

Yg Nie Complete Set of Herbalife Shapeworks
Lagi bagus kalau amik satu set, kesan dia lagi cepat

Yg nie my collections.. Hehehe.. Jgn terpedaya... X sumer ada isi.... Cuma yang baris paling bawah tu jer yang ada isi... Yang lain dah kosong dah, aku malas nak buang... Saja nak simpan... tapi lambat-laun aku mesti buang gak..... Hari-hari aku mmg akan minum mendaalah nie sumer.. Tapi kan kalau aku x minum rasa badan cam lain macam sket la... Mmg best kalau amik shake nie time pagi ngan lunch.. Mmg x rasa lapa kat ofis... Tapi time normal meal time petang tu perut mula la berkeroncong... Hehehe....

Korang mesti tanya nape lak aku upload gambar soybeans drinks nie... Kalau korang nak tau, aku suka campurkan sket one of these flavours dalam shake aku.. tapi aku akan campurkan ngan air plain gak coz xmo jadi too sweet (nanti fat range dalam body pun x turun kalau amik taruk banyak2 soybeans nie)
My suggestions : Kalau korang xmo shake korang tu rasa membosankan,
cubalah resipi aku nie :

  • Soybeans flava jagung tu sgt marvellous kalau dicampurkan dgn F1 Vanilla @ F1 Cappucino. Memang lazat gilos!
  • Soybeans yang flava Cappucino tu lak sedap tahan cipan kalau campur dgn F1 Cappucino@F1 Strawberry @ F1 Dutch Choc
  • Soybeans yang flava Choc tu lak leh campur ngan F1 Choc@F1 Cappucino,@F1 Strawberry @ F1 Vanilla

X caya???? Try la sendirik! Hehehehe.....

SELAMAT MENCUBA!!!

No comments:

Post a Comment