October 25, 2009

meLePak Kat UmaH UmmI @ PutRaJaya

Hihihi abislah... Aku terlupa bawak Tea Mix magik aku tuh... Makan x henti2.. Pagi Ahad yg ceria, still lepak kat umah Ummi... Pagi2 dh pi kedai tapau Mee Goreng kat Medan Selera Presint 8. Ummi kata Mee Goreng tu sedap.. Hihih... For me.. Sedap lah gak.. Ina Cun janji nak dtg dgn adik dia Didie so tunggu punya tunggu kitorang dh lapa so kitorang menikmati sarapan dulu.. Hari x ikut program... So menu bfast hari nie Mee Goreng dan Nasi Goreng yang aku masak.. Ummi suka nasik goreng cincai aku nie... Sebenarnya petang nie ada wedding anak collegue aku betul2 kat Dewan Presint 8 tu, so petang tu Ummi teman aku...

Mee Goreng kegemaran Ummi
Nasik Goreng yang aku masak

Best gak rupanya makan Nasi Goreng campur Mee Goreng :D

Karipap utk kudapan kitorang pada Malam Sabtu ari tu.. Adee jgn jeles ya!

2 comments:

  1. JELES.. JELES..

    Memang hari makan sedunia betul korang ya.

    ReplyDelete
  2. oooo ada gak hari x ikut program....
    di kesempatan akak x ikut program tu apa kata joinkan saya skali.hahaha.i have about a week 2 end my life @ utmic.my paper will be last on 7th.c u anytime anywhere :-)

    ReplyDelete