November 16, 2009

.....PinDaH UmAh.......Selamat Tinggal KL....

Kitorang bertolak kul 10 lebih gitu... Pastu pi SOGO shopping2 sket.. Kak Watee beli perfume, aku lak beli baju utk Cyg, Bang Chik dgn Adik... SOGO tgh sale up to 70%... aku cadang nak beli perfume DKNY tp pikir 100 kali terus cancel sbb budget x mengizinkan... Byk nak guna duit sempena perpindahan aku nie...
Keta SAGA kak Watee sesak dgn barang2 aku... nie sebahagian dari pemandangan dlm keta... aku dok betul2 sebelah kipas tu.. Kat bonet jgn citer, mmg penuh sesak dgn barang2 aku...
Ajish yg comel dari pandangan belakang.. Baik budak nie.. Dia yg paling rajin mengemas barang2 aku agar muat dimasukkan kat keta kak Watee...
Kak Watee tgh drive dgn cermat dan berhemah!
Aku sudah gumuks!!!!
Tetap cari angle utk nampak runcing! Pakai spect macam makcik!
Singgah kat WARTA Bangi... Time nie tgh lapo giler.. Muka x larat Kak Watee....
Ajish lak wat muka syomel!
2 org sahabat yg sgt baik... Byk tolong aku... Thx korang sbb sudi tolong aku pindah umah... Jasa korang x dpt aku lupakan.. Friends Forever!

Sampai umah kul 12 lebih tengah malam... Diorang tido kat umah aku.. Esoknya pi keje sesama dari umah aku...

Oh Ye! Lupa nak bagitau yg aku nyer barang x abis pindah lagi.. Maklumlah dh 6 tahun dok KL... Nti bila2 leh dtg KL lagi.. Sambil tu leh shopping lagi :) I'm gonna miss u KL!!!

No comments:

Post a Comment