October 2, 2009

HaRi RaYa AiDiLfItrI 2009

Assalamualaikum and gud morning...
Tak terlambat rasanya untuk aku sekali lagi mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir & Batin kepada semua pembaca blog nie... Niat hati mmg nak update blog tapi korang paham2 lah kan lepas raya nie bila dh makan byk sangat makanan yg berlemak/bergoreng makanya badan pun jadik malas.. Alhamdulillah dapat sambut Hari Raya Aidilfitri kali nie dengan penuh keinsafan... This is my first Raya without Mamak (arwah nenek aku)... Memang sedih... Apa pun life must go on rite.. Walaupun kali nie family aku sambut Raya secara sgt bersederhana tapi tetap meriah dengan kunjungan saudara-mara dan jiran2 yg x putus2...

Tahun nie tak banyak kuih raya sgt.. Cukup lah sekadar yang termampu... Walau bagaimana pun sila lihat jenis kuih2 nya yg banyak bergoreng dan bermarjerin.. Hehehe.. Aku mula2 nak bertahan dari menghindari kuih2 raya nie tapi makin cuba menghindari makin pula aku menghampiri.. Hehehe... Takpe... Balun kuih raya puas2 pastu ikut program balik :D

Gambar di pagi Raya tahun 2009. Alhamdulillah baju saiz S jadi 'petunjuk prestasi' hehehe...

Gambar Raya 2 tahun lepas sebelum consume Herbalife.. .Saiz XXL :D... hehehe... Tengok pipi pun dh memantul2 cam mentol :D

Gambar dengan Mama pada Raya 2009... Aryssa menyeringai lak time nie.. Dia mmg ratu posing... Tengok dia dok antara aku dan Mama sib baik x tersepit si Aryssa...
Gambar Raya 2009 dengan Mama.. Sama2 dh berjaya mengurangkan beban sofa di rumah kami.. Alhamdulillah Mama pun masih consume Herbalife.. Doctor kata keadaan diabetes dan darah tinggi dia terkawal... Yang penting Mama sihat dan dapat menjalani ibadah dengan lebih selesa...

2 comments:

  1. Darling..

    ya ke itu kerusi yang sama.. Wah, kagum seh aku aku.

    Tahniah.

    Si Kembang apa khabar? Kembang lagi tak dia.. Hehe.

    ReplyDelete
  2. kikiki... tu kan seat 2... dan baru tu seat 3 :D:D:D... power spect naik dh ke cik adee jelita?


    pasal kembang.. dia dh kuncup skang.. nti aku upload gmbr baru dia ekk :D

    ReplyDelete