October 25, 2009

mKn-MkN kAt tHe NooDLEs StAtIoN ALaMaNda PUTRAJAYA

Dah lama tul x jumpa ummi (kakak angkat aku)... Sejak Adee posting ke Hanoi and Yang kawen Umi tinggal sorang je kat umah kat Presint 8, Putrajaya.. Aku dgn Ummi dh rapat since kat ITM Jengka lagi.. Kakak aku yang sorang nie mmg keibuaan orgnya... Sabtu 24/10/2009 aku pi Putrajaya utk tido umah dia.. So, hari nie memandangkan aku ikut program (2 kali shake in the morning/afternoon) so time normal meal aku adalah kul 3.00pm.. Sebelum kuar dari umah aku sempat makan 2 bijik buah kurma utk alas perut... Plan nak pi makan ngan Ummi...

Pemandangan dlm The Noodles Station
Sila pilih nak minum air apa ye encik!

Ummi dgn airnya yg x sedap air Earl nama dia :D

Aku posing dgn Banana Split yg dikongsi together-together

Air yg aku pesan nama dia Orange Lemonade.. Agak lazat gak :D

Menu Pilihan ku Mee Soup dgn Chicken Wanton :D.. Lazat!

Menu pilihan Ummi Fried Rice With Prawns :D

Banana Split yg yummy!

Hihihi licin!

Ummi nyer pun licin (aku yg licinkan :D:D:D)
Alhamdulillah.. Kenyangnya..... Len kali leh dtg lagi sini.. Byk pilihan mee kat sini.. Best best best :D:D:D

1 comment: