October 14, 2009

~HanTar StoK kAt CUStoMeR/MkN2 Kat SOGO~

After office hour terus ke SOGO nak pi anta stok Herbalife kat Su, customer Emy yang kini menjadi customerku :D.. Su order 2 Formula 3 dgn 2 Tea Mix 100gm... Minah nie sempoi jer... Sebelum aku transfer ke JB so aku nak pi lepak2 ngan minah nie.. Biasanya dia akan dtg dgn Kak Miza, kawan dia.. Best gak lepak kat Food Court SOGO nie.. macam2 menu yang kitorang order.. Hehehe... Teruskan membaca :D

Aku dgn Su..

Aku dgn Kak Miza.. Hehehe... Mesra gitu...

Rojak Petis Yg World!
Chee Cheong Fan yg yummy!
Penang Char Kuey Tiaw Yang Marvelleous!

Kitorang byk persamaan especially taste pilih enfon.. Both of ur are using Sony Ericsson K810i dan Nokia E71.. Nie posing dengan E71 masing2..

Hari nie Su anta aku balik umah.. Thx Su! Su dok kat Nilai, N9.. Aku harap hubungan kitorang x renggang even after aku pindah JB nnti.. Do keep in touch dik ye!

2 comments:

  1. Pindah JB?
    KST pindah bandar penawar tu ke kak?

    ReplyDelete
  2. akak apply transfer Skudai... awk dh grad dh ke dik? lama x nmpk?

    ReplyDelete