September 17, 2009

sELaMat HaRi RaYa AiDiLfItrI... MoHoN mAaF ZaHir & bATin.....

Gambar beberapa hari yang lepas...
Hehehe... Harap2 pas Raya nanti daguku masih runcing cam dlm gmbr nie... Hehehe....


Assalamualaikum warahmatullahi Wabarakatuh...
Since jap lagi aku pun dh nak gerak balik ke Felda Taib Andak, Kulaifornia Johor Darul Ta'zim Yang Best Giler aku nak amik kesempatan nie utk menyusun 10 jari (sib baik cukup sebab x main mercun/meriam buluh) hehehe... memohon kemaafan dari semua yang kenal atau x kenal aku... Especially to all my family members, my Cyg yang dh bahagia dpt beraya di George Town tahun nie (ye lah dah 2 tahun dia beraya kat Johor sbb x dpt cuti raya), to all my friends, my enemies (ada kers?) dan yang paling special kat sumer my loyal customers...
(Sekadar menamakan beberapa nama yang selalu berurusan dgn aku dalam urusniaga Herbalife Shapeworks) :
Along (Kuantan),
Farah/Kak Ina/Ayoo (Putrajaya),
Adee Jelita (Hanoi),
Aisyah/Ita/Epa (KL)
Suhaida (USIM),
Kak Jia (UTHM)
Zura (Kedah),
Shima/Hanie/Kak Imah/Kak Ani/Kak Nab/Pn. Siti Zaiton/Pn. Huzaimah/Abg Nuar/Kak Rosni (UTMICKL),
Nano/Kak Watee/Ina (UTMJB)
dan mana2 yang aku x sebut tu jgn marah ekk..)
I would like to wish all of you Selamat Hari Raya Aidilfitri...
Maaf zahir dan batin...
Kalau ada salah dan silap harap dimaafkan... Cam tu gak dlm urusan bisnes.. kot2 ada yang terlebih terkurang tu harap dihalalkan... Makan dan minum pun sama kalau ada tu harap dihalalkan....
Rasanya cam kejap sgt Ramadhan tahun nie berlalu.. Yang pastinya aku akan merindui Ramadhan.... Semoga dapat bertemu Ramadhan seterusnya... Amin... Sebenarnya aku sendiri rasa yang mmg betul manfaat berpuasa kepada umat manusia especially org Islam... Selain dapat merasai susahnya org miskin yang x mampu membeli makanan, kita gak dpt merehatkan usus kita dari terus menerus menelan makananan... Alhamdulillah aku rasa semakin sihat dan bertenaga...
Aku pun dh nak berkemas2 kang tengahari aku akan gerak ke kampung.. X sabar rasanya nakjumpa Mama.... Semoga Hari Raya Aidilfitri memberi keinsafan pada kita semua... Dalam pada -bergembira tu jgn lupa yg dh pergi meninggalkan kita buat selama-lamanya... Al-Fatihah buat arwah Ayah (Ismail bin Ahmad), arwah Atok (Kassim bin Hj. Said), arwah Mak Tok (Epah bte Hj. Md. Zin), arwah Mamak (nenek aku gak... Arbaiyah bte Deraman), arwah Tok Nin (Hj. Ithnin bin Ismail-Cikgu Ngaji aku masa kecik2 dulu) dan semua yang telah pergi buat selama-lamanya... Semoga roh-roh mereka dicucuri rahmat.... Amin.......

No comments:

Post a Comment