November 18, 2009

... My Farewell Party @ Restoran Kasih Bonda, Setapak KL : 6 NOVEMBER 2009 (Last Day Kat UTMICKL)...


Terharu dgn layanan kawan2 ofis yang bersusah payah buat Farewell Party untuk aku dan sorang lagi ofismate yang bakal pindah iaitu Ziemah... Majlis nie diadakan pada 6/11/2009 (Jumaat) di Restoren Kasih Bonda kat Setapak KL... Terharu sgt dgn sambutan yang diorang buat nie.... Mmg sedih nak tinggalkan kawan2 yg rapat dgn aku cam Kak Ani, Emy, Kak Imah, Kak Nab, Kak Shima, Shima, Ainul dan lain2... X ketinggalan boss yang baik iaitu Pn. Siti Zaiton yg byk tlg aku supaya cepat dpt transfer JB...
Stail makan kat sini buffet.. Nie lauk pilihan aku hari tu... Nasi separuh, Ikan Keli Sambal, Ulam-ulaman... Yummy...
Muka sedih plus toya aku dgn Ziemah, Shima ngan kak Nab...

Siap ada kek tu.. Lazat siot kek nie.. Blueberry Cake :).. LAZAT!

Acara potong cake! Cheh cam pengantin lak!

Antara kawan2 yang memeriahkan majlis tu :).. Love u all!

Tengah fikir nak cakap apa ekk masa ucapan jap lagi :D

Macam President Kelab Bujang UTM jer time berucap :D

Sesi bergambar dgn kawan2 yg join party tu :).. Aku takkan lupakan korang... Korang akan sentiasa berada di dalam lipatan memori aku, Insya'allah... Semoga bertemu lagi sekiranya umur panjang dan murah rezeki :).. Semoga Allah memberkati hidup kita semua... Amin.....

No comments:

Post a Comment