September 17, 2009

MeNu UtK TeNaGa yG LebIh SeMasA rAmAdHan & HaRi RaYa

Setelah mengetahui khasiat buah kurma yang byk tu, aku menambahkan 3-5 biji buah kurma dalam shake aku... Hasilnya... mmg menakjubkan! Tenaga tu last sampai ke malam... Alhamdulillah... Mmg Ramadhan tahun nie berjaya memperbaiki cara makan aku... Aku dh tak buruk lantak macam dulu... Pegi ke mana-mana pasti ada yang memuji aku dh semakin slim... Alhamdulillah.... Syukur.... Subhanallah buah kurma nie mmg bagus sgt sampaikan Rasulullah SAW pun mulakan berbuka dgn buah kurma nie...

Kalau korang on diet sekalipun, korang leh makan 1-3 bijik buah kurma dan pastu korang akan rasa yang korang jadi bertenaga balik.. Aku selalu cadangkan kat customer2 aku supaya jadikan kurma as one of greatest snack during their shake hours... Disebabkan bulan Ramadhan nie buah kurma senang diperolehi aku telah membeli beberapa kotak buah kurma untuk dijadikan stok.. Tambah dalam shake, dh la sedap pastu tambah tenaga lak tu, mmg SUPERB lah! Bagi yang suka oat tu leh la campurkan 1-3 sudu oat dalam shake korang.. mmg kenyang giler!!! Hehehe....

Ok Menu Khas Untuk all my Loyal Customers :
SHAKE WITH DATES/OAT
(Bagi Yang Taruk Formula 3 dalam Shake)
300ml air sejuk 2 sudu Herbalife Shapeworks Formula 1 (any flavours)
1 sudu Herbalife Shapeworks Formula 3
3-5 biji buah kurma (as desired)
1-3 sudu oat (as desired)
Pastu diblender
Hasilnya... Emmmm... Shake yang amat lazat.. So far aku suka campurkan buah kurma dalam Shake Cappucino/Dutch Chocolate.. Mmg YUMMY!!!!
(Bagi Yang Tak Taruk Formula 3 dalam Shake)
300ml air sejuk
3 sudu Herbalife Shapeworks Formula 1 (any flavours)
3-5 biji buah kurma (as desired)
1-3 sudu oat (as desired)
Pastu diblender
Pastu korang minum dan rasailah sendiri camner bertenaganya korang pastu... Tapi jgn lupa tau.. Pls minum air secukupnya.... At least 3 liter a day... Jgn lupa tu.... Pastu yang semestinya jgn lupa our delicious Herbalife Shapeworks Tea Mix!!!!


Bahan Yg Diperlukan : Formula 1/Buah Kurma/Kalau suka leh taruk Oat/Air Sejuk

Heheheh Stok Buah Kurma Dalam Fridge.. Cukup untuk beberapa bulan.....

No comments:

Post a Comment