August 10, 2010

BerPUasA CaRa HerBaLIfE


Assalamualaikum semua....

Hari nie 1 Ramadhan 1431H... Kat JB cuti.. So hari nie aku amik kesempatan untuk update blog yang kesekian lama x diupdate... Alhamdulillah dengan izinNya dapat jugak aku bertemu dengan Bulan Ramadhan yang mulia nie...

Aku nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua kawan2 dan customer-customer setiaku :).. Semoga Ramadhan kali nie akan lebih bermakna dan lebih baik dari yang sebelumnya... Insyaallah.. Di samping kita dpt melaksanakan ibadah puasa ini kita juga dapat manfaat dari segi kesihatan... Bulan ini lah kita dapat merehatkan usus/perut kita yang selama ini tak berhenti beroperasi.. .Hehehe.. Bulan ini juga kita dapat berpeluang untuk menurunkan berat badan... Insyaallah...

Kali nie aku nak bagi tips pada pengguna-pengguna Herbalife yang ingin menurunkan berat badan atau untuk yang ingin reshape their bodies.. Insyaallah kita dapat hasil yang diingini... Sila rujuk jadual di bawah nie.. Menurut pengalaman aku, berpuasa cara Herbalife mmg ada bezanya dengan berpuasa cara biasa... Maksud aku pengambilan shake Herbalife sewaktu bersahur mmg terbukti mendapat tenaga yang lebih sepanjang hari... Sebab tu bila nak puasa jer customer-customer akan order stok utk puasa... Alhamdulillah bulan yang penuh berkat nie dapat la jugak aku side income :)
Aku cadangkan pengguna Herbalife bersahur dengan Shake Herbalife dan cuba bezakan hasilnya dengan bersahur dengan makanan biasa yang lazimnya berat dan tidak begitu sesuai diambil pada waktu yang awal (bersahur)...
SELAMAT MENCUBA!

No comments:

Post a Comment