January 21, 2010

SeKeJaP mOntEl SeKejAp SLiM

Assalamualaikum....
Dear all readers....
Sorry sgt2 sbb dh lama sgt x update blog nie.. Kedatangan tahun 2010 mmg jadi satu pengalaman yang caca marba wat aku.. I'm still adapting with new environment di ofis baru... And start 1 Januari 2010 aku mula bergelar secretary kepada 7 org boss.. Arghhh tensen... tensen... Since bulan Disember aku dh tertekan dgn macam2 perkara... Mcm2 masalah yang x perlu la aku nyatakan kat sini... Kat bawah ada beberapa latest pix aku... Time nie baru pas seminggu lebih ikut lose weight program with Herbalife... :)

Bukan boleh dipuji slim dh start melantak sakan :D pix taken on 20/1/2010..
These 2 pix was taken on my 32nd besday 18/1/2010.. dh tua dh aku....



Yang bawah2 nie sumer adalah gambar2 time montel... Hehehehe..



2 comments:

  1. k farah..hepi belated birthday. wishing all ur dreams come true..amin..

    ReplyDelete
  2. oooo besday akak dah terlepas rupanya.
    selamat hari jadi kak.
    semoga impian dan program akak tu berjaya dan juga x diselubungi ketensenan kerja.

    saya ingatkan akak yang dalam iklan impian seindah sunsilk.muka sebijik.haha

    ReplyDelete