July 27, 2009

GET BACK TO HERBALIFE LOSE WEIGHT PROGRAM!

Udah lama siot aku x update blog.. Marah customer2 aku.. Hehehe.. Sorry ler yer kekawan.. Disebabkan aku skang mmg byk keje kat ofis, siap bawak balik umah lagi... Tensen tau... Aku pun bukan ikut program sgt lately... Tapi kan hari nie kan... aku dh berazam nak ikut program balik... So, pagi tadi shake kul 8.30am pastu second shake kul 1.00 pm... normal meal kul 4.30 petang.. tu pun makan ala kadar jer.. Karipap 2 ketul, kuih cara berlauk seketul pastu guess what.. Nie ler normal meal aku hari nie... Balik umah kang kalau lapa aku ngap epal barang sebijik dua.. hehehe....
Korang nak tau tak.. Aku balik Johor tau ari tu.. BF aku kutuk aku gemuk... Adik aku pun tanya apsal badan aku naik.. Arrrghhh aku lagi tensen org tegur2 camtu.. Tapi kan mmg aku mkn byk giler tau dlm 2-3 bulan kebelakangan nie.. asyik makan pizza, KFC, cake, cheese tart etc... Mana badan tak gemuk! So tu yg aku tekad nie hari nie mesti aku kena ikut program... Makanan aku nie jer la... Air kosong aku dh balun lebih 4 liter.. Tea dalam 1.5 liter... Fruits... Kismis.. Protein Bar... Cukup la kot untuk hari nie...

Sambil wat minit mesyuarat sambil makan cornflakes.. Hehehe... Hari nie aku rasa agak berjaya ikut program.. Perut pun dh kenyang gak makan cornflakes tadi.. So kat umah aku ingat nak basuh baju dan exercise kalau sempat.. hehehe... Caiyok2 pada diriku! Wish me ALL THE BEST yer kawan2!



No comments:

Post a Comment